חיפוש

איך להשיג הנחות אונליין לאטרקציות בירושלים

בילוי משפחתי הוא עסק שעולה לא מעט כסף כאשר מדובר במשפחות של 4 נפשות ומעלה ובפרט ביקור בירושלים בו מוציאים לא רק כסף על אטרקציות אלא גם על מסעדות ודלק. לכן משפחות רבות מחפשות דרך להוזיל את העלויות. המאמר יפרט איך להשיג הנחות אונליין לאטרקציות בירושלים.

 

איך מוצאים הנחות אונליין לאטרקציות בירושלים?

אטרקציות בירושלים עולות כסף במיוחד כשמדובר בפעילויות לילדים, אלא אם כן מגיעים בתקופת פסטיבל כלשהוא ואז משלמים פחות על מקומות הבילוי. ביחד עם זאת חשוב לבדוק אונליין באילו ימים ישנם מוזיאונים פתוחים לקהל ללא עלות, מתי ישנן פעילויות תחת סבסוד של עיריית ירושלים ואילו מקומות חינמיים פתוחים לקהל. אפשרות נוספת היא לרכוש אטרקציות של 1+1 שמציעות חברות האשראי השונות המפרסמות את ההנחות באינטרנט. אופציה אחרת היא להיכנס לאתר של קופונופש שגם הם מציעים אטרקציות של 1+1 או קופונים עם הנחות. למשל, קופון של קיפצובה בירושלים מקנה 35% הנחה. לחילופין באתר של גרופון ניתן לרכוש שוברים בהנחות גדולות לאטרקציות. בנוסף, ישנם אנשים בעלי כרטיסים של ארגונים כמו חבר או הסתדרות המורים שרוכשים אונליין בהנחות משמעותיות כרטיסים לאטרקציות בירושלים וערים נוספות.

 

הדרך היעילה להשגת קופונים

על מנת לקבל קופונים לאטרקציות מומלץ להירשם לאתרים ששולחים ניוזלטרים ישירות למייל על מבצעים והנחות. כך תוכלו להיות מעודכנים בכל החידושים והפעילויות השוות. אפשרות נוספת היא להירשם למועדון הלקוחות של אתר שמפרסם אטרקציות ולקבל עדכונים שוטפים. הרישום מחייב השארת פרטי התקשרות כמו טלפון וכתובת Email. למי שלא מעוניין לקבל הודעות סמס או מיילים ההמלצה היא להיכנס לאתרים הללו ולבדוק מה קורה. חשוב לוודא שמדובר באתר אמין שאינו רק מנסה לשווק על מנת להרוויח עמלות למיניהן. האתר צריך להיות רלוונטי, חדשני ולשרת את המטרות שלכם. גם אם לעיתים תקבלו עדכונים על אטרקציות בתשלום זה בסדר כי בסך הכל בעלי האטרקציות רוצים להרוויח, אך באותה מידה תצטרכו לבדוק שאכן מגיעים עדכונים לגבי הנחות וקופונים שיאפשרו לכם להוזיל את ההוצאות המשפחתיות על האטרקציות.

 

איפה תוכלו לבלות בזול בירושלים?

ירושלים עצמה היא אטרקציה בין אם מדובר על אווירה של חוץ לארץ ובין אם על מקומות קדושים, שווקים ססגוניים או סיורים ייחודיים. האטרקציות רובן מותאמות למשפחות אך בהחלט ניתן למצוא גם אטרקציות למבוגרים כמו סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה או סיור מרהיב בכנסיות מרשימות כמו כנסיית הקבר. אך אם בילדים עסקינן בירושלים האטרקציות עובדות כל השנה ולא משנה אם זהו חורף או קיץ. למשל, האטרקציה החדשה אקווריום ישראל בקניון מלחה תיקח את הילדים שלכם לסיור מרתק בין בתי הגידול השונים ברחבי הארץ ותאפשר להם לגלות את עולם המים הקסום. ההנחות של אטרקציה זו ניתנות לילדים מגיל 3, לחיילים, שוטרים, סטודנטים, נכים, גמלאים ומנויים של גני החיות.

ירושלים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו