חיפוש

איך לגרום לאתר שלך להיות רווחי?

בעידן בו עברנו מוטציה והסמארטפון הפך להיות חלק אינטגרלי מגוף האדם, בימים שלנו, בהם הרשת המקוונת היא מקום הבילוי המועדף, אין לתמוה כי האתרים הדיגיטליים מהווים את מוקדי השיווק הכי רלוונטיים לעסק לך.

כמו אינספור בעלי עסקים ברחבי העולם אתה מתייגע בשאלה איך לגרום לאתר שלך להיות רווחי.

אנחנו כאן עם תשובה, היא דורשת השקעה וסבלנות, אבל בסופו של דבר היא משתלמת באופן מוכח.

 

יש לך אתר? זה לא מספיק, מה צריך עוד כדי שהוא יהיה רווחי?

חשבו על עצמכם, נניח ואתם מחפשים מספרה, מה תעשו? לרוב פשוט תפנו לגוגל, תקישו במילות החיפוש "מספרה בשרון", "בחולון" או "במטולה" ותיכנסו לאחת התוצאות הראשונות כדי להתרשם מהשירות. אין שום סיבה שתדפדפו אחורה לעמוד 3, 4 או , 15. התוצאות הראשונות נחשבות לאמינות יותר, וגם תכלס, למי יש סבלנות לגלול את כל התוצאות ולבדוק אחת אחת? לפיכך, המקומות הראשונים בחיפוש גוגל הם המקומות הרלוונטיים. גם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אין סבלנות, אם הם יפגשו אתכם בהתחלה, מה טוב, ואם הם לא, יש מספיק מתחרים על תשומת הלב שלהם.

 

איך להיות ראשון בגוגל? זה לא קורה לבד

אל תצפו לניסים, על התוצאות הראשונות בגוגל נלחמים אתרים רבים, כדי להיכנס למיקומים השווים, יש להיאבק. אז כיצד גורמים לגוגל לזהות את האתר שלך כרלוונטי, מה שידרג אותו גבוה יותר? בדיוק כדי לסייע לכם בנושא הזה, נוצר כל התחום של קידום אתרים. ישנם 2 סוגי קידום נפוצים, קידום ממומן וקידום אתרים אורגני.

 

קידום ממומן – PPC

באופן קידום זה אתם רוכשים גוגל אדס – פרסומות בגוגל, כאשר גולשים יזינו מילות חיפוש מסוימות הפרסומת תעלה בעמוד הראשון בחלק העליון, על כל הקלקה של לקוח על הפרסומת אתם תידרשו לשלם סכום מסוים.

חשוב לדעת כי צורת קידום זו נחשבת מהירה, אולם היא תלוית תקציב, נחשבת לפחות אמינה וגם עלות של כל הקלקת לקוח עלולה להיות יקרה מאוד (גם 100 ש"ח ללחיצה). דרך זו הינה מדידה מאוד, כאשר גוגל שולחים לכם דוחות מפורטים על הטראפיק באתר ויחסי ההמרה שלכם כתוצאה מהקידום.

 

קידום אורגני – SEO

הקידום האורגני הינו קידום הנוקט בפעולות של אופטימיזציה כדי שמנועי החיפוש של גוגל יזהו את האתר כמי שאמור להיות מדורג גבוה. מנועי החיפוש מנתחים כ-200 פרמטרים, אולם 3 המרכזיים שבהם אלו: תוכן איכותי באתר, קישורים וחוויית משתמש. חברת קידום אורגני תשתדל לפעול ב-3 החזיתות כדי לגרום לאתר להתמקם בתוצאות גבוהות יותר.

 

כך תגרום לאתר שלך להיות רווחי

הקידום האורגני נחשב ליותר אפקטיבי ואמין מזה הממומן, אולם הוא דורש סבלנות והשקעה, במידה ותוכלו להשקיע במקביל בשני האפיקים – זה יהיה הכי טוב. בכל מקרה, אל תניחו לאתר שלכם להישאר אנונימי. ככל שהחשיפה אליו תהיה גדולה יותר – הרווח יגדל בהתמדה.

דף עסקי

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו