חיפוש

איך לגרום לאתר שלך להיות מדורג מקום 1 בגוגל?

במידה ויש לכם אתר, חדש או ישן, שזקוק לדחיפה קדימה על מנת לפרוח, קידום אתרים אורגני, או SEO, הוא בדיוק הפתרון שחיפשתם.

באמצעות קידום אורגני תוכלו לעלות מעלה, עד לעמוד הראשון ממש, של מנוע החיפוש ובכך לקבל תזרים לקוחות, עם הבטחה גדולה יותר לרווח.

לעומת קידום ממומן, אשר דורש השקעה כספית לא קטנה, קידום אורגני הוא אופציה בטוחה ואמינה יותר, שתביא להצלחת האתר וזאת במידה ותתאזרו בסבלנות ובעיקר התמדה. הנה כל הטיפים שאתם צריכים כדיי לקדם את האתר שלכם בגוגל:

 

אופטימיזציה

מדובר בטיפ טכני למדי אבל חשוב בכל זאת. תתארו לעצמכם שנכנסתם לאתר כלשהו, שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור, אך האתר ממש לא נוח לצפייה. התמונות לא מתאימות או לא עולות על העמוד, או שהוא בכלל לא נפתח כראוי בנייד. סביר להניח שתלכו לחפש את השירות שאתם זקוקים לו אצל אחרים.

ובכן על מנת שזה לא יקרה לאתר שלכם, מומלץ להשקיע כמו שצריך בהתאמת האתר לחוויית המשתמש ועל מנת שייחשב איכותי בעיני האלגוריתמים של גוגל.

 

תוכן

אחד מהדברים הכי חשובים בהם יש להשקיע הוא איכות התוכן שאתם מעלים לאתר. תוכן איכותי באמת יבסס את הקשר בין העסק שלכם לבין לקוחות פוטנציאליים. במידה והתוכן איכותי, הקורא ישמח לחזור ולקרוא עוד, ואולי אף ימסור את המידע עליכם מפה לאוזן. בנוסף, תוכן איכותי מזוהה כך על ידי גוגל ואז תתחילו לעלות מעלה ברשימת הדפים.

 

תדעו לבקש עזרה

שימו לב, כי לא מצופה מכם לדעת כיצד לבצע את הדברים שציינו עד כה. חשוב לזכור שמדובר בתהליך ארוך וטכני ולכן מומלץ מאד לשכור את שירותיו של מומחה לקידום אתרים באופן אורגני. לכן כנסו לאתר Ezcraft על מנת להתייעץ ולהתחיל בתהליך הקידום של האתר שלכם.

 

המשיכו ללמוד

זכרו כי למרות שנראה לכם שאתם יודעים את כל מה שיש לדעת על התחום בו האתר פועל, תמיד יש לאן להתפתח ומה ללמוד. תאמינו לנו, כי המתחרים שלכם יבצעו את העבודה החשובה הזאת ואם אתם רוצים להיות ברמה אחת מעליהם, מומלץ להמשיך ולעדכן את הידע הקיים ובכך להגיע לקהל חדש ולשמר את הקהל הקיים.

 

שתפו פעולה

לבסוף, במסגרת קידום אורגני תוכלו לשתף לינקים לאתר שלכם במאמרים של אתרים אחרים, איתם תשתפו פעולה. חשוב שאתרים אלה יהיו בעלי מוניטין מכובד וטוב ולא סתם אתר רנדומלי. מקדם האתרים, שעמו אתם עובדים, יידע כיצד לברור אותם.

 

לסיכום

אם עד כה קידום אתרים היה נשמע לכם מסובך, אנו בטוחים כי כעת התמונה קצת בהירה יותר. לכן, על מנת להצליח, זכרו להשקיע בתוכן איכותי, התפתחות ולמידה, וכמובן פנו לאתר Ezcraft כדי להתחיל בתהליך שיוביל להצלחות שלכם.

 

מחשב

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו