חיפוש

איך לבנות את האתר שלך מותאם לסלולר

רבים מאיתנו גולשים לאתרים באמצעות המכשירים הניידים אך לא כל האתרים מותאמים לגלישה כזו.

המאמר יפרט איך לבנות את אתרים המותאמים למכשירים הסלולריים.

 

מדוע חשוב להתאים את האתר למכשירי הסלולר?

כאשר גולשים במכשיר הנייד לא תמיד מגיעים לאתרים שאינם מובנים לגלישה מסוג זה. עסק עם אתר פעיל עלול לאבד את לקוחותיו או להשיג פחות מהם אם האתר שלו אינו מותאם. על מנת להתאים את האתר לגלישה בסלולר יש לבצע באתר תמיכה לכל המכשירים בין אם אלו מכשירי אנדרואיד ובין אם אייפונים. מערכת ההפעלה צריכה להיות מותאמת למסכים ולרזולוציה שלהם כך שכל האלמנטים יהיו מאורגנים בצורה מסודרת. באמצעות wealth ניתן ללמוד קורס בניית אתרים בוורדפרס המותאמים למכשירים ניידים באופן יסודי ומקצועי ולהקפיד על האלמנטים הבאים.

 

התאמת העיצוב

כדי להתאים את העיצוב באתר למכשירים הניידים יש לעשות שימוש בתבניות מותאמות לרזולוציה של המסכים באופן אוטומטי במיוחד אם אלו תבניות המותאמות אישית, לעשות שימוש בפיצ'רים ייחודיים וכד'.

 

זיהוי אתר מותאם בגוגל

כאשר בונים אתר אורגני רגיל באינטרנט מבצעים אופטימיזציה לגוגל על מנת שמילות החיפוש יביאו את האתר לעמוד הראשי של גוגל בעת החיפוש. יש לבצע התאמה כזו גם לאתר המותאם למכשיר הנייד כדי לקבל את אותן התוצאות ולהיות צעד קדימה לפני המתחרים שלכם.

 

התאמת התכנים באתר למכשיר הנייד

כאשר מבצעים התאמה של התוכן באתר למכשיר הנייד אין צורך לשנות או להרחיב את התוכן, אלא רק לבצע התאמה בין אם האתר הוא בלוג, פורום, לוח וכד'.

 

לנווט באופן שוטף באמצעות התאמת התפריט של האתר

אתרים שאינם מותאמים לגלישה במכשירים הניידים עלולים להיות מעוותים בעת הגלישה. כאשר מתאימים את התפריטים ובונים אותם בצורה יעילה נעשית התאמה שתסייע לגולשים להגיע ישירות לאתר שלכם.

 

עדכון האתר מותאם לעדכון הסלולרי

כאשר מעדכנים את האתר במילות מפתח, קישורים ותכנים ניתן להוסיף אלמנטים שיהיו מותאמים לתצוגה הסלולרית בין אם אלו סרטונים או בין אם אלו תמונות שיש לעדכן.

 

התאמה אופטימלית למכשיר הנייד

כשהאתר אינו מותאם לגלישה במכשיר הנייד הגולשים צריכים לשנות את מצב המסך לאורך או לרוחב ולצמצם או להרחיב את הכתוב שאינו מתאים לגודל המסך שלהם, מה שמקשה על הגלישה ומעצבן. התפריטים הם קטנים או גדולים מדי וזה יכול לתסכל ולהבריח את הלקוחות. לעומת זאת, כאשר בונים התאמה מלאה לא צריך לגלול את המסך וגם לא לקרב את הכתוב בזום והתפריטים מותאמים בדיוק על פי הצורך.

 

בניית אתרים מותאמת עם תמיכה

בניית אתר המותאם לגלישה במכשיר הנייד צריך לקבל תמיכה באופן שוטף מהחברה שמבצעת את ההתאמות לאורך כל התהליך. התמיכה צריכה להיות אנושית עם מענה טלפוני או באמצעות שיחת וידיאו על מנת שמסך האתר יהיה חשוף לדיון ולסיוע.

 

מחשב

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו