חיפוש

איך לבחור שפת תכנות שמתאימה לך

עולם ההייטק הישראלי נמצא בפריחה, ואם גם אתם רוצים להיכנס ולהיות חלק מהעולם הזה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין באיזו שפת תכנות אתם רוצים ללמוד לתכנת. אנחנו כאן כדי להציג לכם את האפשרויות השונות ולעזור לכם להבין מהי הדרך הטובה ביותר להיכנס לעולם ההייטק.

 

שפת תכנות

בעולם מדעי המחשב הדבר הבסיסי ביותר הוא שפת תכנות. שפת תכנות היא השפה שבה אנחנו נותנים פקודות למחשב, וכך גומרים לו לבצע את הפעולות השונות שמשמשות אותנו. שפות התכנות נבדלות זו מזו בהרבה מאוד דברים, ולכן חשוב שתבינו באיזו שפה אתם רוצים להתחיל ללמוד ולתכנת.

אחת האפשרויות הטובות ביותר שעומדת בפניכם היא שפת פייתון. פייתון היא שפת תכנות חדשה יחסית, כאשר הייחודיות שלה היא שהיא מאפשרת גם לכותבים מתחילים לבצע פעולות מורכבות יחסית. בעזרת שפת הפייתון תוכלו גם אתם לכתוב תוכניות ולהריץ אותן במחשב גם אם אין לכם יותר מידי ידע בנושא.

 

עבודה בהייטק

לאור הנוחות הרבה של עבודה עם פייתון, בחברות ההייטק המובילות בישראל ובעולם, סביר להניח שתעשו שימוש בפייתון. השפה הזו מאפשרת לכם בתור מפתחי תוכנה להגיע לרמה גבוהה מאוד בזמן יחסית קצר. בנוסף, לשפת פייתון יש מנגנון בקרה עצמי שהופך אותה ליעילה במיוחד באיתור תקלות בעת כתיבת הקוד.

 

מדעי הנתונים

אחד התחומים החמים ביותר בעולם של מדעי המחשב הוא מדעי הנתונים. בתחום הזה אנחנו למעשה מנסים לעשות סדר או למצוא חוקיות מסוימת בתוך סבך גדול של נתונים שאותם אנחנו מזינים למחשב. אחד היתרונות הרבים שיש לפייתון הוא היעילות הרבה שלה בעולם של מדעי הנתונים. לאור זאת, בשנים האחרונות לא מעט חברות שגם בעבר לא היו עובדות עם שפת פייתון, עבור לעבוד איתה, גם אם באופן חלקי.

 

שפות אחרות

גם אחרי כל מה שקראתם כאן, חשוב לומר שתמיד כדאי לערוך היכרות עם שפות תכנו נוספות. פייתון היא כאמור שפה עשירה מאוד, אולם יש דברים שאותם נוח יותר לעשות בעזרת שפות אחרות, כמו R, C, או JAVA. בכל מקום שאליו תגיעו כנראה שתעשו שימוש במגוון שפות, והדבר החשוב ביותר הוא רק לדאוג לכך שנקודת פתיחה שלכם תהיה הטובה ביותר.

 

נאיה קולג'

נאיה קולג', היא מכללה שמביאה אליכם קורסי תכנות מגוונים בשפות שונות, ובניהן כמובן פייתון. בעזרת הקורסים של החברה תוכלו לקבל הכשרה עם דגש רב על העולם התעסוקתי של ההייטק, וכך גם אתם תוכלו להפוך להיות חלק מהענף המצליח ביותר במשק הישראלי.

 

לסיכום

שפת תכנות היא הדבר הבסיסי יותר במדעי המחשב. כדי שנצליח לתקשר עם המחשב ולגרום לו לבצע פעולות שונות אנחנו חייבים להבין היטב את השפה שבה הוא מדבר. רכישה של שפת תכנות היא הצעד הראשון שלכם בדרך לכניסה משמעותית לתוך עולם ההייטק בישראל ובעולם.

שפת תכנות

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו