חיפוש

איך לבחור מתנה ליום הולדת באופן מקוון

איך לבחור מתנה ליום הולדת באופן מקוון? כיף לתת מתנת יום הולדת משמחת ומרגשת, כיף לקנות באופן מקוון – אבל איך עושים את הבחירה המוצלחת? בגאדג'טשופ דאגו לצייד אותנו במדריך קטן, שמדגיש: אתגר הוא רק סיבה לחשוב על פתרון.

 

קונים באינטרנט

את שנת 2020 ניתן ללא ספק להגדיר כשנת הקורונה הגדולה. הקורונה הקיפה אותנו מכל עבר, צמצמה את פעילותנו בכל תחום ואיימה על כל סדרי החיים המוכרים. אבל תחום אחד צמח ושגשג בשנה הזו: הקניות ברשת. ע"פ סקר שפרסמה הלמ"ס, 90% מהישראלים בגילאי 20 ומעלה השתמשו יותר ברשת ב-2020.

 

קונים באינטרנט הכל – ומה עם מתנה ליום הולדת?

אז 2020 הקורונה לימדה אותנו שאפשר לקנות כל דבר באופן מקוון, אבל כשאנחנו רוצים לבחור מתנה ליום הולדת, אנחנו נתקלים בקושי: כשאנחנו קונים משהו ברשת לעצמנו, אנחנו יודעים שמקסימום נחזיר/ נחליף. ממש לא בא לנו שמקבל המתנה יצטרך להחזיר… אז איך לבחור מתנה שתהיה מוצלחת?

 

איך לבחור מתנה ליום הולדת באופן מקוון – שלב אחרי שלב

  1. קודם כל, נחשוב מהו התקציב שלנו. נשתדל לעמוד בו, ולא לחרוג לשום כיוון
  2. מייד אחר כך, נתחיל לחשוב – מי חוגג יום הולדת?
  • גבר/ אישה
  • גיל: ילד / נער / מבוגר
  • קשר אלינו – בוס / עובד / חבר / בן זוג וכו'
  • תחביבים ואופי: אוהב גיימינג / אוהבת להצטלם
  1. בשלב הבא, נחפש מתנות אישיות שמתאימות לנתונים שכבר מיפינו. מתוכן, נעשה סינון הדרגתי: כל המתנות שלא רלוונטיות לתקציב / למי שחוגג יום הולדת – נמחקו
  2. בין שאר האופציות, ננסה לבחור במתנות המקוריות והמפתיעות ביותר. אלו המתנות שכנראה עדיין אין לבעל החגיגה
  3. שלב הבחירה הסופי לפנינו, ועליו – בטבלה הבאה.

 

אתגרים ופתרונות בבחירת מתנה ליום הולדת באופן מקוון

כיף להעניק מתנה שווה. כיף לקנות באופן מקוון. הבעיה היא, שלבחור מתנה שווה באופן מקוון, זה מעט מאתגר. בטבלה הבאה נסביר מהם הקשיים בבחירת מתנה מקוונת – ונגלה שיש פתרונות מפתיעים וקלים לכל אחד מהם.

 

הקושי הפתרון
קושי להתרשם מחווית המשתמש: אי אפשר להתנסות בשימוש במוצר, להפעיל אותו או לראות "איך הוא מרגיש". ●      נבדוק אם יש סרטון המחשה למוצר

●      תמיד כדאי לקרוא תגובות של משתמשים

קושי להשוות בין שתי מתנות ויותר בו זמנית. בחנות אפשר להעביר את המבט בין 2 מוצרים שאנו מתלבטים ביניהם, בחנות אונליין אין אופציה כזו. אבל במחשבה שנייה — יש אופציה כזו! פשוט נפתח 2 חלונות חיפוש, ניכנס ל-2 המוצרים ונצא מ-fullscreen. אנחנו יכולים להקטין כל אחד מהם עד שיתאפשר לנו להעביר את העיניים בין אחד לשני!
קושי להתרשם במדויק מהצבע והגודל של המוצר. צבע – צבעי המסך הם צבעי תחושה, כלומר הם לא מבוססים על פיגמנט אלא יוצרים תחושה של צבע. הצבעים תמיד נראים זוהרים יותר.

גודל – לכולנו קרה שהזמנו תיק גב סטנדרטי והתברר שהוא קטן משמעותית מהמצופה? גודל הוא עניין גמיש ויחסי. חשוב להבין, שביום יום אנו תופסים גודל של עצם בעזרת 2 נתונים עיקריים:

  1. המיקום של העצם במרחב
  2. היחס בינו לבין עצמים מוכרים

על המסך, לא קל לתפוס מהו הגודל של המוצר.

●      צבע המוצר תמיד זוהר פחות, רווי ומלא יותר, ומעט כהה יותר מהצבע שבמסך. כשנפנים את הכלל הזה נוכל לדמיין פחות או יותר את הצבע האמיתי-הפיגמנטיאלי של המוצר.

●      הכי כדאי פשוט לבדוק במפרט הטכני של המוצר, מהו הגודל שלו בסנטימטרים. אם זה לא מופיע, נחפש תמונה שבה מופיע המוצר ליד עצם בגודל שקל לנו לשער (למשל, אדם הוא עצם בגודל מוכר:). גם כאן, ביקורות למוצר יכולות לעזור לנו.

גאדג'טשופ: עם חשיבה יצירתית אפשר לעשות הכל בכיף. לקנות מקוון זה לקנות חכם, ואין שום סיבה שלא נצליח לבחור מתנת יום הולדת באופן מקוון! קצת יצירתיות ויש לנו את המתנה המושלמת.

מתנות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו