חיפוש

איך לבחור מה סוג הקידום המתאים לאתר שלך

כמעט כל בעל עסק יודע כיום שחייבים להחזיק אתר לעסק. העולם שאנחנו חיים בו הולך והופך להיות יותר ויותר טכנולוגי. בית עסק שרוצה לשרוד בעולם שכזה – חייב להחזיק אתר פעיל, או לפחות דף נחיתה.

אבל כמו שלא מספיק לפתוח חנות בשביל להרוויח ממנה כסף – כך גם לא מספיק לפתוח אתר בשביל ליצור נוכחות אינטרנטית משמעותית לעסק. בדיוק בגלל זה התחיל להתפתח ענף קידום האתרים. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על שני סוגי הקידום המרכזיים, למי מתאים כל אחד מהם ואיך לבחור את סוג הקידום שהכי מתאים לאתר שלכם.

 

מה זה קידום אתרים ואיך עושים את זה

קידום אתרים הוא לא המצאת הגלגל. את עולם הפרסום אנחנו מכירים כשהאינטרנט "עוד היה פתק בכותל". יחד עם זאת, קידום אתרים הוא לא בדיוק פרסום קלאסי. יש בקידום אתרים הרבה מאוד חוקים ייחודיים, אסטרטגיות מבוססות מידע ועוד תכנים – שלא בהכרח חופפים את הפרסום כפי שאתם מכירים אותו.

דוגמא לאתר של חברה שמתמחה בקידום ובניית אתרים הוא האתר של חברת ג'אם פלאן – https://www.gemplan.co.il/seo-service. החברה מתמחה במגוון תחומים רלוונטיים ומשיקים לקידום אתרים אורגני, למשל בניית אתרי אינטרנט וחנויות שופיפיי, יצירת משפך שיווקי, קידום אפליקציות (ASO), פיתוח PWA ועוד.

 

קידום אתרים אורגני

בתהליך קידום אתרים באופן אורגני, אתם לא מנסים לקדם את כל האתר – אלא אך ורק עמודים מסוימים ממנו אל מול מילות חיפוש שונות. במילים אחרות, אתם מנסים למצוא את האיזון בין להיות דומים לנורמה לבין להיות יותר טובים מהמתחרים. קידום אתרים אורגני למעשה מאפשר לכם להופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, באופן שיראה טבעי לאלגוריתמים של מנועי החיפוש.

 

למי מתאים קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני מתאים למי שחושב על הטווח הארוך. במסגרת קידום אתרים אורגני, כל האתר שלכם יעבור אופטימיזציה – הן בשביל הלקוחות והן בשביל האלגוריתמים. ההכנסות מקידום אתרים אורגני אמנם נמוכות יותר בהתחלה ביחס לקידום אתרים ממומן, אך הן נמשכות זמן רב יותר ומשפיעות על העסק לחיוב בטווח הארוך.

 

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הוא למעשה דומה יותר לקמפיין פרסום קלאסי. קידום אתרים בשיטת PPC מאפשר לכם לפרסם את האתר שלכם ברחבי האינטרנט (למשל עם גוגל Ads), ולשלם רק על הפרסומות שבאמת הצליחו למשוך לקוחות.

 

למי מתאים קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן מתאים למי שמחפש תוצאות מידיות. קידום אתרים ממומן מתאים גם למי שהתקציב שלו יותר מוגבל, וצריך לעקוב אחריו באופן מדוקדק. קידום אתרים ממומן יתאים גם למי שאוהב לקבל החלטות על בסיס ניתוח של סטטיסטיקות ברורות.

 

סיכום

לסיכום, אין ספק שקידום אתרים הוא שירות שאתם חייבים לעסק שלכם. יחד עם זאת, כן מומלץ שתבינו איזה סוג של קמפיין קידום ממומן אתם צריכים.

מסך

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו