חיפוש

איך כתיבת תוכן לאתר משפיעה על הקידום שלו

כתיבת תוכן לאתר משפיעה באופן דרמטי על תהליך הקידום האורגני של הדף והאתר כולו בגוגל. 

על מנת שהתוכן יזוהה על ידי גוגל כרלוונטי לגולשים, עליו להיות איכותי ולהתאים לתוצאות החיפוש הרלוונטיות.

התוכן צריך להיות כזה שמושך ומעניין את הגולשים, מכיוון שהאלגוריתם של גוגל מזהה את כמות הגולשים ואת אופי התנועה בדפי האתר.

תוכן איכותי מקדם את הדף במעלה תוצאות החיפוש.

 

כתיבה שטובה לגולשים טובה למנועי החיפוש

בכתיבת תוכן לאתר חשוב לקחת בחשבון, הן את הגולשים והן את מנועי החיפוש. את נושאי הכתיבה יש לגבש, תוך שימוש במילות מפתח נכונות לקידום ולאחר ביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק. זיהוי מילות המפתח הרלוונטיות ללקוחות הפוטנציאליים צריך להתבצע, תוך הסתכלות על אתרי המתחרים ובהתאם לרמת התחרות של הביטויים השונים.

 

רמה נמוכה של תוכן – יציאה מהירה מהדף

לכתיבת תוכן ברמה נמוכה, לדוגמא עם שגיאות כתיב, יכולה להיות השפעה מכרעת על קידום הדף והאתר ברשת.  כאשר גולשים נתקלים בתוכן לא איכותי הם נוטים להפסיק את הקריאה ולעזוב את הדף. האלגוריתם של גוגל מזהה זאת ומסיק שתוכן הדף אינו רלוונטי לגולשים שחיפשו את המנוח הספציפי.

 

כתיבה על נושא מובחן באופן מקיף

על מנת שהתוכן יקדם את האתר ושהגולשים יישארו בדף ויקראו את כולו חשוב בכל מאמר להקיף את הנושא שעליו אתם כותבים. התוכן צריך לספק צורך של הגולש, בין אם זה בנושא אינפורמטיבי או בנושא שיווקי. אם לדוגמא הגולש חיפש מידע על אוהלים לקמפינג, תנסו להסביר על סוגי האוהלים השונים, היתרונות והחסרונות של הסוגים השונים וכדומה.

 

לכלול בטקסט את מילות המפתח

כתיבת תוכן איכותי על בסיס קבוע והעלאתו לאתר באופן שוטף יגרום לגולשים המתעניינים בתחום הרלוונטי, לחזור אליכם לאתר או אפילו להירשם לרשימת התפוצה שלכם. כתיבת תוכן לאתרים מקיפה על כל נושא צריכה להיות בקשר לליבה העסקית שלכם,  ולכלול את המילים שהלקוח שמחפש את המוצרים שלכם עשוי להקליד בגוגל, תוך שילובם בתדירות הגיונית לאורך הטקסט.

 

חלוקה נכונה של  הטקסט לפסקאות

על מנת שהגולשים יישארו בדף חשוב לבנות את התוכן באופן שמקל על רפרוף יעיל. הפסקאות צריכות להיות קצרות ומדויקות ולכלול כותרות ברורות המסבירות את נושא התוכן של כל פיסקה. הצגת המידע בדף במנות קטנות ומסודרות, מקלה על הגולשים להבין את המסרים שלכם גם מבלי לקרוא את התוכן כולו, מתחילתו עד סופו ולהישאר באתר.

 

תוכן איכותי לאתר

לסיכום הנושא, ככל שהאתר שלכם יכלול יותר תוכן איכותי שמוסיף ערך לגולש, כך יותר גולשים יגיעו אל האתר, יבחרו להישאר בו ולקרוא את התכנים שלכם. תוכן איכותי מעלה את הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. שימוש בתוכן לא מספיק מעניין או באיכות ירודה, יפגע בדירוג של האתר ובקידומו בתוצאות החיפוש של גוגל לעומת המתחרים שלכם.

מסך עם נתונים

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו