חיפוש

איך בוחרים מארזי קוקטיילים?

מגוון החנויות אשר מוכרות משקאות חריפים עד הבית גדל כל הזמן ואנחנו כבר לא צריכים לצאת מהבית כדי לטעום משקאות אלכוהול וקוקטיילים טובים, אפשר לעשות זאת הישר מהספה. אבל לפעמים המגוון מבלבל ויש מבחר כל כך גדול שקשה להחליט, הנה כמה עצות על מה לחשוב לפני ההזמנה הבאה שלכם.

 

רקע

אלכוהול נוצר בתהליך של התססה וזיקוק, כאשר ההתססה מייצרת את האלכוהול והזיקוק מנקה את החומרים המזיקים. סוגים אלכוהול מסוימים, כמו למשל וודקה, דורשים תהליך זיקוק ארוך יותר שמורכב מכמה שלבים, תהליך שאם אינו מתנהל כראוי עלול להשאיר צריבה בגרון או לייצר הנגאובר חמור יותר.

לכן, הדבר הראשון שתרצו לבדוק הוא באיזה אלכוהול תשתמשו בכדי לייצר את הקוקטייל שבחרתם, מהי החברה או המותג שנמכר במארז כדי לוודא שמדובר באיכות טובה.

 

נעדיף שמארז הקוקטייל יענה על הטעם של כולם

בעוד שאחד מאוד אוהב טעמים חמוצים ו-וודקה, האחר אוהב קוקטיילים מתוקים וג'ין. בין אם אתם מזמינים לעצמכם קוקטייל לערב נעים בבית, או מארז למשפחה ולאהובים, עשו סקר קטן ובדקו מהם הטעמים האהובים על כולם ומהו סוג האלכוהול המועדף על כל אחד, כדי לבחור מגוון טעמים שיתאים למשתתפים. נרצה לדאוג שלכל אורח יש לפחות קוקטייל אחד שהוא יאהב עם סוג אלכוהול לטעמו.

 

איך להתחיל ולבחור?

כמות הקוקטיילים שאפשר למצוא כיום, מיקסים ושילובים שונים של טעם ומשקאות, גדלה מעת לעת. לכן, אם מצאתם חנות טובה שמציעה מגוון של מארזי קוקטיילים הבחירה יכולה להיות מאוד מבלבלת. אז איך לבחור? תחשבו אילו קוקטיילים אהבתם ממש עד כה, מתי טעמתם משקה שמצא חן בעיניכם מאוד ומה היה בו ונסו לשחזר אותו.

רפרנס טוב יכול להיות אחד הקוקטיילים הקלאסיים שכמעט כולם מכירים כמו מרטיני, מרגריטה, דאקירי, מוחיטו, קוסמופוליטן ופינה קולדה. כנסו לגוגל וחפשו אחר המרכיבים, והשוו אל מארזי הקוקטיילים שאתם מעוניינים לרכוש.

 

ומה אם אתם לא רוצים לבחור?

כמו שציינו בהתחלה, כדי לייצר קוקטייל איכות האלכוהול שתבחרו חשובה ביותר. לכן, חפשו אחר חנות טובה שקיבלתם אליה המלצה מחבר, או באינטרנט, עקב היותה אמינה. כעת, תוכלו להזמין מארז בהפתעה, שמורכב כבר מראש ומגיע עד פתח הבית ולהיות רגועים.

 

האם הקוקטיילים מגיעים מוכנים או שתרצו להרכיב אותם בבית?

פעילות כיפית ממש, לבד או בקבוצה, היא להרכיב קוקטיילים בעצמכם. אפשר למצוא ערכות קוקטיילים רבות שמגיעות עם המרכיבים כל אחד בנפרד וכובע הברמן, הערב, יונח על ראשכם. הזמינו סוגי אלכוהול שונים והתנסו איך להכין כל קוקטייל, לא תאמינו באיזו מהירות תלמדו ממה מורכבים הקלאסיקות שאתם שותים כבר שנים, איך נראה כל משקה ואיך לשדרג טעמים.

לסיכום, חשוב לבחון מספר פרמטרים בבחירת המארזים שברצונכם לקנות. עיצוב החבילה, איכות המשקאות שנמצאים בתוכה והכי חשוב הטעמים. לרוויה!

אריזה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו