חיפוש

איך בוחרים חברת שיווק?

מחקרים מראים שאחד הדברים הכי קשים לאדם הממוצע בעולם המערבי זה לבחור מתוך מגוון עשיר. דוגמא לכך אפשר לראות בחדרי האוכל של המלונות באילת, שם אנשים מעמיסים על צלחות את כל האפשרויות במזנון, אבל בסופו של דבר אוכלים רק דבר אחד או שניים. אז איך בוחרים חברת שיווק כשיש כל כך הרבה אפשרויות? התשובה – בטקסט.

 

איך בוחרים חברת שיווק

אין שום עסק בעולם שלא משווק את עצמו. אפילו אם תקציב השיווק של החברה עומד על 0 דולרים, כמו במקרה של חברת המכוניות האמריקאית טסלה, החברה משווקת את עצמה בדרכים שונות. אצל טסלה, למשל, הבעלים של החברה (אילון מאסק) משתמש בחשבון הטוויטר שלו – שם עוקבים אחריו עשרות מיליוני אנשים – כדי לשווק את החברה שלו.

אז אתם לא אילון מאסק, ואתם לא יכולים לשווק את החברה שלכם לבד. אתם צריכים חברת שיווק בשביל זה. אבל איך בוחרים חברת שיווק? אז הנה כמה טיפים שגיבשנו יחד עם החברים מאתר DigitalUP.co.il, שיעזרו לכם לבחור חברת שיווק איכותית בכלל, וחברת שיווק ששמה דגש על שיווק דיגיטלי בפרט.

חברת שיווק

חפשו חברה עם ניסיון

בשיווק צריך למצוא איזון עדין בין חדשנות ותעוזה – לבין ניסיון ושמרנות. כשאתם באים לבחור חברת שיווק – בחרו אחת עם רקורד מוכח של הצלחה בשיווק דיגיטלי. תוכלו לבדוק את הניסיון של החברה על ידי בחינת תיק העבודות שלה. שימו לב אם יש לחברה ניסיון בעבודה עם עסקים דומים לשלכם מבחינת גודל, או עסקים מהתחום שלכם.

 

נתונים, נתונים, נתונים

בעת בחירת חברת שיווק, שימו לב שהחברה נוקטת בגישה מבוססת נתונים בכל מה שנוגע לשיווק דיגיטלי. אתם משקיעים הרבה מאוד זמן וכסף בשיווק העסק שלכם, ואין שום סיבה שהדבר לא יהיה ניכר בקמפיין. כדי לנהל קמפיין שיווקי מוצלח – חייבים להתבסס על נתוני אמת. לכן חברת שיווק מקצועית תעשה שימוש בניתוח מידע כדי לנטר את הצלחת הקמפיין הפרסומי שלכם.

חברת שיווק

דרשו שקיפות

בחרו חברת שיווק שמתנהלת בצורה שקופה לגבי התהליך שתעברו יחד, התמחור של הקמפיין והתוצאות שלו (הן בציפיות והן בפועל). אתם לא צריכים להבין כל מושג מקצועי – אבל אתם כן צריכים להבין איך הקמפיין שלכם עובד. חברת שיווק מקצועית תספק לכם דוחות ועדכונים קבועים על התקדמות מסע הפרסום שלכם.

 

בדקו את שירות הלקוחות שלהם

איך תדעו אם שירות הלקוחות של החברה הוא אכן מעולה? אם הם מגיבים במהירות, אם הם קשובים לצרכים המשתנים שלכם ואם הם מחויבים לעזור לכם להשיג את יעדי השיווק שלכם – תוכלו לדעת שמדובר בחברת שיווק מעולה.

 

סיכום

לסיכום, בחירת חברת שיווק לא חייבת להיות קשה. כל שעליכם לעשות הוא לחפש חברה עם ניסיון, ומבססת את עבודתה על נתונים. כמובן שהחברה חייבת להתנהל באופן שקוף וכנה, ולספק שירות לקוחות מעולה.

חברת שיווק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו