חיפוש

איזה קובץ כדאי לשלוח לבית הדפוס להדפסת פוסטר?

יש משמעות לסוג הקובץ שתשלחו לבית הדפוס. אם אתם רוצים שהפוסטר יצא תקין וברור, חשוב שהוא ישלח בקובץ תקין. חשוב לציין כי לא כל קובץ יתאים לכל פוסטר. יש קבצים הבנויים משכבות וככאלו, הם לא יתאימו להדפסה על פוסטר. ריכזנו לכם כאן את המידע בנושא. נקווה שהוא יביא לכם תועלת. 

 

למה אי אפשר לשלוח כל קובץ?

הדפסת פוסטרים היא לא מלאכה מורכבת. אך היא בהחלט יכולה להיעשות במגוון דרכים. בית דפוס מקצועי ירצה להוציא תחת ידיו אך ורק הדפסות איכותיות וטובות. ככל שההדפסות הן יותר איכותיות, כך שמו יהיה טוב יותר. הוא לוקח זאת בחשבון ולכן, בית דפוס שמכבד את עצמו ולא מעוניין להדפיס לכם פוסטרים באיכות נמוכה, יציין כי הוא מקבל אך ורק קבצים מסוימים להדפסה. לא כל קובץ יפיק פוסטר איכותי מבחינת רזולוציה.

קובץ יישלח

אילו פוסטרים ניתנים להדפסה?

ניתן להדפיס פוסטרים במגוון גדלים, גם בכמויות קטנות – הכל בהתאם לבית הדפוס אליו אתם פונים. יש לא מעט אופציות מסגור ובבית הדפוס יציגו לכם את הניירות עליהם ניתן לבצע את ההדפסה.

 

הקבצים הנדרשים

כאשר מדפיסים פושטר בפלוטר, שהיא הדפסה של פוסטר גדול (מעל 48*33 ס"מ), צריך שהקובץ יהיה JPEG או TIFF . קבצים אחרים המכילים שכבות או כאלו שלאט הותאמו להדפסה, לא יוכלו להתאים לקבצים המיועדים להדפסה.

קבצים

טיפים להדפסת פוסטרים

  • כאשר מדפיסים פוסטרים, ניתן לחסוך בעלויות על ידי תכנון הקובץ בצורה נכונה שתמלא כמה שיותר משטח נייר.
  • בכדי למנוע את היטשטשות הקובץ בעת ההדפסה, ניתן להכין את הקובץ להדפסה בהקטנה מהגודל המקורי הרצוי וכך, בעת ההדפסה, גודל הקובץ יגדל בהתאמה מבלי שהקובץ יטושטש.
  • הקובץ חייב להיות מתוכנן היטב ועדיף שזה יעשה על ידי גרפיקאי מנוסה. לא ניתן לחתוך, להאריך או לקצר אורך או רוחב קובץ מבלי לפגוע בקובץ. שינוי של אחד מהם משפיע על השני וכדי להימנע מכך השינוי צריך להיות יסודי ומקצועי יותר.
  • לא לשכוח להוסיף גבולות חיתוך בכדי למנוע חיתוך לא נכון או השארת שוליים לא מותאמים לתכנון המקורי.

 

איך בוחרים בית דפוס להדפסת פוסטרים?

בבחירת בית דפוס חשוב לבדוק מספר נתונים:

מקצועיות: אתם רוצים שההדפסה תיעשה בצורה מקצועית ככל הניתן. אף אחד לא מעוניין לשלם על עבודה לא איכותית שלא עונה לדרישות שלו. שירות: אתם רוצים לקבל שירות אדיב. אתם לא צריכים להרגיש שעושים לכם טובה שמטפלים בהזמנה שלכם. אין כמו להיכנס לבית דפוס בו השירות הוא מעל הכל.

איכות: עבודה איכותית היא פרמטר חשוב. איכות העבודה לא תמדד באיכות הנייר, אך כן באיכות ההדפסה, אמינות החברה וכו'. מחיר: בסופו של דבר, המחיר שיגבו ממכם הוא הקובע. אין סיבה לשלם מחיר יקר כשיש להשיג את אותו שירות במחיר נמוך משמעותית.

בית דפוס

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו