חיפוש

שלושת השלבים לקיצור קישור

פרסמתם קישור ארוך בסטטוס בפייסבוק. כמה ארוך? על מנת לראות את כולו יש ללחוץ על רא/ה עוד. המצב לא מזהיר, אבל זה לא חייב להיות ככה, ניתן ליצור קישור קצר וחמוד, כזה שיעשה חשק ללחוץ עליו, ויהיה אטרקטיבי לקורא. תהליך קיצור קישורים רק נשמע מסובך, אבל בפועל מדובר בהליך פשוט ומתגמל, שטמונים בו אינספור יתרונות.

קישורים ארוכים הם נחלת העבר. הם מכילים עשרות תווים, לעיתים אפילו סימנים של #,%, אורכם משדר סרבול וחוסר מקצועיות. כיום ניתן להשתמש בשירות לקיצור קישורים שיתן לנו את הקישור המודרני והקולע שאנחנו רוצים.

טיפים בקידום

אז מה הם שלושת השלבים לקיצור קישור?

  1. שלב ראשון – בחירת האתר בו אנו רוצים להשתמש. קיימים אתרים רבים בשוק המציעים את שירות זה. ברוב המקרים שמו של האתר המקצר יופיע בקישור המקוצר והחדש. חלק מהאתרים מגבילים מגבלות שונות, על מספר תווים, מספר הקישורים שניתן לקצר וכן הלאה. מומלץ לעשות סקר שוק לפני שאנחנו מתעדפים שירות אחד על פני השני.
  2. שלב שני – קיצור הקישור. עלינו להעתיק את הקישור המסורבל והארוך וללוחית הריקה, ללחוץ על כפתור הקיצור, להמתין מספר רגעים והקישור בידינו. כעת ניתן להפיץ אותו בכל האמצעים שברצוננו, ולהנות מקישור קצר, מושך וידידותי לגולש. ניתן להשתמש בקישור המקוצר שהאתר נותן, או לחלופין להמציא קישור משלנו המכיל את שם האתר, ובכך ליצור קישור בהתאמה אישית.
  3. שלב שלישי – להנות מההטבות של קישור מקוצר. חלק מהאתרים המקצרים מאפשרים גם לבדוק כמה הקליקו על הקישור, מה שעוזר לנו מאוד להבין היכן אנו עומדים. האם נעשתה התקדמות כלשהי, ונרשמה עליה במספר הכניסות לאתר בעקבות הקישור החדש. אתרים רבים אף מאפשרים לראות מאיזה מכשירים הקליקו על הקישור (טלפון נייד, מחשב נייח, טאבלט, מחשב נייד וכן הלאה). שירות נוסף שאתרים אלו מציעים הם לראות מאילו מדינות הקליקו על הקישור שלכם.

מירית היא צורפת צעירה מאיזור המרכז שפתחה לאחרונה אתר בו היא מציגה את התכשיטים שלה למכירה. מירית ניסתה להפיץ את הקישור שלה בכל האמצעים, בקבוצת הווצאפ המשפחתית, וביקשה מחבריה לשתף את הקישור בעמודי הפייסבוק שלהם. הדבר העלה את הכניסות לאתר אבל לא ברמה אליה ציפתה מירית. מבדיקה שערכה בקרב חבריה התבשרה כי קישור ארוך הוא מרתיע ורבים מקשרים אותו ל"וירוס". בעזרת המידע באינטרנט מירית ניסתה לקצר את הלינק לאתר שלה, ואפילו יצרה לה לינק בהתאמה אישית. מאז היא מדווחת על עליה בכניסות לאתר, וכמו כן עליה בהזמנות לתכשיטים.

אתר דידלי מציע הן אופציה של קישור מקוצר באופן אקראי, והן אופציה של קישור שמותאם באופן אישי. הקישורים מכילים את השם דידלי, והאתר ידידותי למשתמש, ומלא בהסברים ומדריכים כיצד לקצר את הקישור שלכם, וכיצד ללמוד עוד נתונים באמצעות הקישור.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו