פרסום בפייסבוק: איך עושים את זה נכון

הרשתות החברתיות שינוי את האופן בו עסקים משווקים את השירות והמוצרים שלהם האינטרנט. הרשת החברתית הידועה והמובילה ביותר ביניהן, תקופה ארוכה שנראית לנו כנצח, היא פייסבוק. רשתות חברתיות כאלו ואחרות שצצו ברחבי האינטרנט אמנם מצליחות אך נקנות באופן כמעט מיידי והופכות להיות חלק מהגוף המפרסם הרחב ביותר באינטרנט. אין צל של ספק שפייסבוק היא המקום לעסק חדש או ישן להראות את נוכחותו בעולם הרשתות החברתיות.

רגע לפני שאתם ממהרים לשלם את מיטב כספכם על קידום ממומן בפייסבוק עצרו רגע לחשוב ולקרוא מעט על קידום אורגני בפייסבוק ואת הקלות הבלתי נסבלת של הצלחה מירבית בשיווק, פרסום ומכירת מוצרים בחנויות האינטנרטיות שלכם. אם בכל זאת לא תמצאו את הכוחות להמשיך בכוחות עצמכם, תמיד תוכלו לפנות ליועצים המבינים היטב מהי הדרך הטובה ביותר לעשות את זה נכון.

 

להלן שלושה טיפים חשובים שיכולים לעזור לכל עסק עם פרסום בפייסבוק:

שיתוף סרטוני וידאו איכותיים

אין ספק שחלה הצטמצמות ברוחב היריעה של קידום אורגני בפייסבוק, כל עסק שמכבד את עצמו יודע את זה טוב מאוד, אך למרות זאת שיתוף של סרטוני וידאו עם תוכן איכותי מקבל יחס עודף על ידי האלגוריתם של פייסבוק. תוכן ויזואלי מקורי נמצא נכון לעכשיו במגמת עלייה בפייסבוק וידוע בתרומתו לכניסה מרצון אל דף העסק ולכן עסקים רבים כבר החלו להשתמש בכלי הזה ליצירת קהל לקוחות רחב יותר.

 

התחילו להשתמש בפייסבוק LIVE

פייסבוק LIVE הושקה באפריל 2016 ומאז היא הצליחה למנף עסקים רבים וליצור להם קהל עוקבים בכמות גובהה יותר מכל סוג אחר של תוכן. לפי הסטטיסטיקה אנשים נוטים להשאר ולצפות בפייסבוק LIVE כמות זמן גדולה פי שלוש מכמות הזמן של סרטון רגיל. מה שהופך את פייסבוק LIVE לאחד המרכיבים החזקים ביותר של פרסום בפייסבוק ואולי אפילו למרכיב החשוב ביותר.

 

תוכן איכותי ללא פשרות

כשאתה מפרם תוכן איכותי, רלוונטי בפייסבוק שהקהל שלך אוהב לגעת בליבו הופך להיות מאוד קל. זה מה שמביא לשיח פתוח, טבעי ואוהד שבעיני פייסבוק נמצא כערך עליון. כל התגובות שבכל אחד מהפוסטים של העסק שלך בפייסבוק הן חלק ממארג קריטי של שיחות שבסופו של דבר מביאות לקידום האורגני האמיתי. זאת מכיוון שאותן שיחות נקלטות בעיני האלגוריתם המפורסם ומקפיצות את הפוסטים שלך לקדמת הבמה הוירטואלית.

לסיכום, פייסבוק אמנם הפכה לרשת מצליחה שדורשת קידום ממומן על ידה כדי להחשף אבל ישנו עדיין עיקרון המנחה אותה והוא חווית משתמש אופטימלית. אם התוכן העסקי שלך איכותי ומהימן והקהל שלך יאהב אותו, אין צל של ספק שתכבוש את קדמת הניוזפיד.

 

אפליקציה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו