חיפוש

ניקוי ספות בד עם חומץ

ניקוי ספות בד הוא נושא בעייתי למדיי. זאת, כיון שהבד הוא חומר שנוטה לספוח במהירות לכלוך וחומרים שונים, ויש קושי להסיר אותם לאחר שעבר זמן מה מרגע שנוצר הכתם. אילו סוגי כתמים עלולים להיווצר על הרהיטים בכלל ועל הספות מבד בפרט? מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בכתמים שנוצרו על גבי הספות כאמור? לאן כדאי ומומלץ לפנות ברגע שברור שהכתם בלתי ניתן להסרה בשיטות המקובלות? להלן התשובות.

ספת בד

הדרך הטובה ביותר לטפול בכתמים על ספות מבד

ניקוי כתמים שנוצרו על גבי ספות מבג מהווה, כאמור, אתגר לא קטן. בניגוד לחומרים אחרים, כגון עור או חומרים דמויי עור, ספות מבד נוטות לספוח במהירות כתמים ולכלוך. לפיכך, בבתים שיש בהם ילדים או שבעלי הבית נוטים לארח לעיתים קרובות, כדאי שהריהוט יהיה מחומרים אחרים, לחילופין, כדאי לדאוג לכיסוי הספה במשך מרבית הזמן. אבל אם בכל זאת נתר כתם, יש לפעול בהירות על מנת למזער את הנזקים. במקרים רבים, פעולה מהירה עשויה אפילו למנוע את הנזק.

בשלב הראשון, יש לאסוף בעדינות את הלכלוך שנשפך על הספה. אין לנסות ולשפשף וחשוב לאסוף את כל השאריות. בשלב הבא, מומלץ מאד לפזר בי קרבונט (B CARBONAT)  על גבי הכתם שנוצר. החומר בי קרבונט, ידוע גם בשמו העממי – סודה לשתייה. מדובר באחר החומרים בעלי האפקט הטוב ביותר, והשימושיים ביותר בבית. החומר כאמור סופח את מרבית הכתם, וחשוב להשתמש בו בעיקר אם מדובר בכתמי שמן. כדאי להשאיר את החומר על הכתם למשך כשעה, ואם מדובר בכתם גדול כדאי לחזור פעם נוספת על התהליך.

אנו ממליצים לכם לקרוא גם על – מגמות בשיווק דיגיטלי – לקריאת הכתבה לחצו כאן

ניקוי עם חומץ וחומרים אחרים

בשלב הבא, יש לנסבות ולבצע ניקוי הכתם בזהירות. את הניקוי יש לבצע בעדינות, תוך הסתייעות בחומץ. מדובר בחומר פשוט לכאורה, שרמת החמיצות שלו מסייעת להסרת כתמים עקשניים במיוחד. עם זאת, חשוב להשתמש בחומר הזה בשום שכל, ולבצע את פעולת הניקוי בעדינות. זאת, על מנת שלא לפגוע בצבע ובמקרם של הספה, תוך כדי הניסיון להסיר כתם עקשן. בתחילה, רצוי למהול את החומץ במים. רק אם הדבר לא עוזר, אפשר להשתמש בחומץ בלבד, בעדינות יתרה. זאת, משום שאין טעם לגרום לנזק גדול יותר ממה שכבר נגרם.

אם הניקוי הספה בעזרת חומץ לא עזר, יש סבירות גבוהה שעל מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר, יש להשתמש באנשי מקצוע שיסייעו בהסרת הכתם, או לכל הפחות ייעצו באשר לחומר הניקוי המתאים ביותר. ניקוי ספות מבית קלינטק מסייע בהסרת כתמים שונים מספות בד, כמו גם ריהוט אחר מבד וסוגי ריהוט שונים. אנשי המקצוע שלנו הם הטובים בתחום, ומצליחים במקרים רבים להשיג את התוצאה הרצויה. אם יש לכם כתמים עקשניים במיוחד על הריהוט, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ועשו צעד חשוב שיסייע לכם להחזיר את הסלון לרמה גבוהה של ניקיון.

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו