כיצד מערכת לייבפרסון תורמת לעסק

חברות רבות כיום מוציאות הון עתק על תקשורת עם קהל לקוחותיהם.

לרוב תקשורת זאת מתבצעת באמצעים ישנים אשר אינם השתנו במהלך השנים, וכוללים גדודי עובדי נציגי שירות אשר אף על פי שהינם רבים, לרוב אינם עומדים בעומס הגדול שחלק מהחברות מתמודדות עימו.

לנוכח כך, בשנים האחרונות עלתה שכיחותן של חברות שונות אשר מבקשות לייעל ולהקל על מערכת היחסים של עסק עם קהל לקוחותיו, באמצעות הנגשה של בוטים ומערכות תקשורת חכמות אשר בתורן יודעות לזקק את בקשת הלקוח לכדי מאפיינים פשוטים, ובכך להקל על האינטראקציה עימו.

מעל כל אלו ובהיקף בין לאומי עומדת המערכת של חברת לייבפרסון אשר מובילה את התחום הנ"ל.

 

מה בעצם מערכת לייפרסון עושה?

לייבפרסון היא החברה המובילה בעולם כיום בפיתוח ותפירה אישית של פלטפורמות תקשורת אשר מקשרות בין בעלי עסקים, גדולים כקטנים ללקוחותיהם הפוטנציאלים ו/או הנוכחיים. השירותים שהחברה מציעה כוללים תקשורת על בסיס פלטפורמות שרוב האנשים גם ככה משתמשים בהן כמו וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר וכדומה. באמצעות שימוש בבוטים שיודעים לתמצת את בקשת הלקוח, נחסך זמן רב מהחברה אשר הושקע עד אז בפענוח וסיווג הבקשה למחלקה הרלוונטית, ואילו כעת באמצעות כמה לחיצות כפתור שהלקוח עושה בעצמו – ניתן להקל גם עליו וגם על החברה בעודם מחפשים יחדיו פתרון אשר יטיב עם שניהם.


למה זה טוב לעסק?

בעל עסק אשר מטמיע את שירותי לייברפסון בחברתו, יכול להנות גם מהאפשרות לייעול פנימי בתוך החברה – כלומר, במקום להוציא משאבים על אחזקה שוטפת של מדור קשרי לקוחות, אשר יכול להכיל אפילו מאות עובדים, כל שדרוש לו כרגע היא תוכנה אחת אשר עונה בקצב מהיר יותר לבקשת הלקוחות. זאת ועוד כי המערכת יודעת להצליב נתונים אשר נאספים בעקבות האינפורמציה שנמסרת מכל לקוח ולקוח ובכך גם היא יכולה לבצע למידה אקטיבית אודות הלקוחות ולהעביר את מסקנותיה לדרג הניהולי בכדי שאלה יקבלו את ההחלטה הרלוונטית עבורם קדימה. כמו כן, אם בעבר היה צורך בהמתנה ארוכה במהלכה הועבר הלקוח למחלקה כללית אשר בה שויך למחלקה הרלוונטית לה הוא זקוק, כעת באמצעות הקשה פשוטה ותקשורת דרך הבוט יכול הלקוח לחסוך המון זמן מנציגי שירות הלקוחות אשר התמודדו עד כה עם מלאכת המיון.

 

לסיכום

לייבפרסון מאפשרת לבעל עסק לשלוט בצורה טובה יותר בתקשורת שלו עם לקוחות, באמצעות פנייה ישירה וחיסכון זמן רב הן של הלקוח והן של עובדיו, כאשר עולה הצורך לפתור בעיה או לבצע עסקה. בנוסף לכך, שירותי החברה מאפשרים לכל אשר נעזר בה לצמצם עלויות כאשר לא קיים צורך להחזיק עוד במחלקת שירותי לקוחות בנפחים עצומים כפי שהיה צורך עד לאחרונה. ובכך, מצדיקה את מעמדה הבינלאומי כחברה אשר מהווה קרש קפיצה עבור כל בעל עסק שמעוניין להתייעל ולהגדיל את היקף מכירותיו.

 

שירות לקוחות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו