יחסי המרה : כמה הם חשובים לתהליך קידום העסק שלך?

"אם אתה לא שם אתה לא קיים", משפט מוכר נכון?
אז כמו בחיים החברתיים – כך הוא גם תקף לאתרים העסקיים.
בשנים האחרונות כל בעל עסק שמכבד את עצמו דואג למוניטין של החברה והדבר הראשון בו הוא מתחיל – זו הנוכחות.
ומה הכוונה? זו לא נוכחות פיזית.
הכוונה היא נוכחות אינטרנטית.
אנחנו לאט לאט הופכים לעולם שהדיגיטל הוא המרכז בו.
ישנם המון דרכים מגוונות לשווק את עצמכם דרך האינטרנט ולהפיץ את המידע או את העסק שלכם אחת הדרכים הידועות נקראות קידום אתרים לעסקים.

איך זה עובד?

הכל מתחיל מאתר אינטרנט פשוט, שבעצם מספק את המידע שאתם מעוניינים להפיץ ללקוחות שלכם.
נשמע מסובך ומבהיל? אל דאגה.
ישנם שירותים שמציעים מסלול מ-א' ועד ת', ולכם נשאר רק להישען אחורה ולדאוג שהעובדים שלכם עושים עבודה טובה.
אתר האינטרנט בסופו של יום מקודם בצורה אורגנית לחלוטין (עם כמה שקשה להאמין )
וברוב הפעמים מגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש – דבר שיקדם אתכם מאוד מהבחינה השיווקית ויביא אתכם ואת העסק שלכם לתוצאות מקסימליות.

מהם יחסי המרה ?

נכון, השם קצת לא סימפטי ולפעמים מזכיר לנו את הנאום ההזוי של שר החינוך לשעבר (המבין יבין)
אבל למעשה, בבסיסו, הוא נתון שמציג לנו את כמות הפעולות שאנו חושבים שחשובות עבור המטרות השיווקיות שלנו.
למשל:
השארת פרטים לגבי מבצע, שיחות טלפון, קריאת מאמרים ורכישה באתר.
בתכלס, המרה זו פעולה שבעצם מתבצעת באתר שלכם ושיש לה שווי עבורכם – יש סיבה למה בחרתם אותה.
נכון לשנים האחרונות, האתרים הם הכלים המשמעותיים בכל הדבר שנקרא "ערוצי השיווק"
וככל שהפעילות שלכם תהיה ענפה יותר – כך גם המעורבות החיצונית תורגש בהתאם.
קחו דוגמא : זיהיתם לקוח פוטנציאלי, בעזרת תוכנת ההמרה הצלחתם לאסוף דאטה עליו.
לאחר מכן מתחיל תהליך מכירתי שמה שבסופו של דבר שואף להגיע להיות "לוקח פרפקט"
חשוב לזכור שבכל תהליך של תקשורת עם הלקוח יש תמיד אבל תיד מקדים של המרה.
בתקופה החארונה נוצר שירות (שהוא מצוין לדעתי) בו חברות מנסות לשפר ולחדד את יחסי ההמרה.
ולומדות כיצד שילוב של כלים נוספים יוכל להביא אתכם, בעלי העסקים לתוצאות מקסימליות.

איך תשפר את יחסי ההמרות שלך?

ה-א',ב' של שיפור יחסי ההמרות הוא ראשית כל – הבלטת מספר הטלפון.
אומנם זה נשמע מאוד פשוט, אך יש חברות ששוכחות שכלי התקשורת הראשוני והמסורתי לעיתים לא מספיק בולט ויוצר עקב אכילס עבורם.
צרו פופ רוחבי צף, על מנת לאפשר לגולשים שלכם להבין בצורה טובה יותר איך אפשר להשאיר פרטים
צרו לחצני חיוג מהמובייל, צמצמו שטחים בעמוד הנחיתה שלכם.
והדבר החשוב ביותר – תציגו את המוצר או השירות שלכם בצורה הבולטת ביותר.

 

מדד קידום

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו