חיפוש

הפעלות לערב גיבוש

ערב גיבוש לעובדים במקום העבודה, או לקולגות העוסקים בתפקידים דומים במקומות שונים, עשוי להפגיש אנשים שאינם רגילים לראות ולחוות איש את חברתו של רעהו. ערב גיבוש איכותי עשוי להדק את הקשרים ולייצר כימיה שיכולה, בנסיבות מסוימות, לשפר את הקשר ולהביא תועלת לכל אחד מהצדדים. מדוע נדרש בכלל ערב גיבוש מקצועי, מחלקתי או לכלל העובדים במקום העבודה? אילו הפעלות אפשריות ניתן להוציא אל הפועל בערב מהסוג הזה? כיצד יכולה הופעה של סטנדאפיסט לערב גיבוש לסייע בשיפור האווירה מצד אחד ולחיזוק הקשרים בין כל החברים בקבוצה המדוברת?

ערב גיבוש – מי צריך את זה ולמה

ערב גיבוש הוא, כאמור, ערב שבו כל אחד מהעובדים או הקולגות לעבודה, רואה את העמיתים שלו לעבודה או הקולגות המקצועיים שלו באור אחר. אם עד לערב הגיבוש, החשיפה של העובד כלפי העמיתים שלו הייתה מוגבלת, הרי שאחרי הערב הדברים עשויים להשתנות. היחסים בין עובדים לבין עצמם עשויים לרדת לפסים אישיים, והמחויבות של עובד למילוי המשימות השוטפות שלו לא תהיה רק מכוח החובה למקום העבודה. ערב גיבוש אולי לא הופך את כל העובדים לחברים לנפש. עם זאת, מספיק שעובדת מוצאת את עצמה מוסקת ד"ש לאשתו של חבר לעבודה, הרי שהדבר מעיד על כך שהמחסומים נשברו. כשמגיעה בקשה במהלך שעות העבודה והיא על רקע מקצועי לדמרי, מקבל הבקשה עשוי לפעול במהירות רבה יחסית על מנת למלא אותה. למה" כי יוסי, שהיה איתו בערב הגיבוש, הוא שביקש את הבקשה. ערב גיבוש מחלקתי, או משותף לכל העובדים בעסק, משיג את המטרה אם הוא מאורגן כהלכה.

מה ההבדל בין פרסום הישן לפרסום בגוגל לעסקים היום? – לקריאת המאמר לחצו פה.

הפעלות אפשריות לערב גיבוש.

באופן עקרוני, ערב הגיבוש אמור להיות ערב שכל המשתתפים בו מייצרים רגעים של הנאה. הערב כאמור יכלול אוכל איכותי, משקאות ואפילו הופעה. ואולם חלק מהערב עשוי להיות מוקדש להפעלות שונות. הפעלה אחת עשויה להיות משחקי קבוצות, (10 משחקי חברה) תוך שהחברים בכל קבוצה צריכים למלא מטלות מסוימות או להשיג תוצאות במשחק קבוצתי. הפעלה אחת יכולה להיות חידון, שבפתרון שלו משתתפים כל חברי הקבוצה. הפעלה אחרת יכולה להיות חציית מכשול, או בניית מבנה מפריטים שונים, שיהיה גדול ויציב ככל האפשר.

ואולם אחת ההפעלות שעשויה להפוך את ערב הגיבוש להצלחה, הינה הופעה של סטנדאפיסט לערב גיבוש. ההופעה צריכה להתקיים במרווח הזמן שבין ההפעלות השונות, בזמן שהמשתתפים באירוע נמצאים במצב מנוחה. ההופעה תמנע מהם לאבד את תשומת הלב והריכוז, ותאפשר למארגני הערב להמשיך אותו בתום ההופעה מהנקודה שבה הוא הפסיק.

אם יש לך עניין ורצון לארגן הופעה של סטנדאפיסט לערב גיבוש, זה המקום וזה הזמן הנכון לשם כך. כדאי ליצור קשר כעת עם גידי ליבנה, סטנדאפיסט ואמן חושים, ולקבוע כבר כעת את התאריך הנכון ביותר עבורך לערב מוצלח ומהנה.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו