חיפוש

איך לבחור נכון חברת קידום אתרים

במאמר זה ננסה להסביר איך לבחור נכון חברת קידום אתרים, אתר טוב ופעיל שזוכה לתנועת גולשים ערה ישפר את המוניטין של גוף שמחזיק באתר, בהתאם גופים רבים, עסקים, גופי תקשורת ואף מוסדות ללא כוונות רווח משיקיעים סכומים לא מבוטלים של כסף כדי לקדם את האתרים שלהם ברשת.

בצעו עם עצמכם תיאום ציפיות

לפני שתיגשו לחברה לקידום אתרים חשוב שתבצעו עם עצמכם תיאום ציפיות, תבינו לאן אתם רוצים לקחת את האתר שלכם ותחליטו איך תמדדו הצלחה. בהתאם לציפיות שלכם תוכלו לתכנן את התקציב אותו תרצו להשקיע מדי חודש בקידום האתר. ככל שמטרות הקידום יהיו יומרניות יותר תקציב הקידום לטובת הגשמת המטרות יגדל.

פרט נוסף עליו כדאי לשים דגש מן ההתחלה הוא האופן בו תמדדו את הצלחת הפרסום, תקבעו לעצמכם מטרות ותמדדו את ההצלחה ביחס אליהם, למשל, תקבעו מה העלייה בכמות הכניסות לאתר שתרצו לראות בעוד חודש, שלושה חודשים וחצי שנה, תקבעו את המקום שאליו תרצו להגיע בגוגל ביחס למילות המפתח שמעניינות אתכם. הגעה לחברה לקידום אתרים עם מטרות ברורות תוכל למנוע אי הבנות בעתיד וחוסר בהירות לגבי הצלחת הקידום.

מילת קידום

בדקו את הנסיון של החברה

בשוק קידום האתרים יש חברות רבות, חלקן גדולות מאוד וחלקן קטנות יותר, לפני פנייה לחברה לקידום אתרים כדאי להבין מה קהל הלקוחות העדכני שלה, אם אתם בעלי עסק קטן, סביר יותר שתפנו לחברה שמתמחה בקידום אתרים קטנים יותר, אם אתם מחזיקים באתר שפונה לקהל גולשים רחב סביר שתרצו לפנות לחברה שמתמחה באתרים גדולים יותר.

בהתאם, תוכלו לבדוק את סוג העסקים שאיתם החברה עבדה בעבר, ישנן חברות שמתמחות בנישות מסויימות ולכן השירות שיידעו לתת לכם יהיה מקצועי יותר, הם לא יצטרכו "להתגלח" על האתר שלכם וידעו לספק תוצאות מהר יותר.

קבעו תקציב פרסום לפני הפנייה לחברה

לפני שתפנו לאחת מהחברות לקידום אתרים, כדאי לקבוע תקציב פרסום שממנו לא תרצו לחרוג, חשוב להבין שככל שהתוצאות אותם תרצו להשיג יהיו שאפתניות יותר התקציב שתצטרכו לייעד לקידום האתר יגדל, בגדול ניתן לחלק את השוק הזה לשלוש קטגוריות:

אתרים קטנים ומקומיים – מדובר באתרים של בעלי עסקים קטנים שלרוב פונים לתושבי שכונה ועיר מסוימות, לרוב תקציבי הקידום הנדרשים כדי להוביל את האתר לדף הראשון בגוגל יהיו קטנים יחסית וידרשו פחות עבודה.

אתרים בינוניים – מדובר באתרים שפונים לתושבים באזור מסויים ואף למדינה כולה בתחומים בהם התחרות מצומצמת יחסית, כלומר בתחומי נישה מובהקים, התקציב לקידום אתרים מסוג זה יהיה גדול יותר ביחס לאתרים קטנים ומקומיים אבל נמוך מהתקציב של אתרים גדולים.

אתרים גדולים ואתרים בתחומים תחרותיים – מדובר באתרים גדולים, כאלה שהטראפיק אליהם עומד על אלפי כניסות ביום, אתרים אלה ירצו להופיע ראשונים באופן קבוע במנועי החיפוש ומסיבה זאת יצטרכו להשקיע בתקציב קידום גדול יחסית, בנוסף אתרים בתחומים שבהם יש תחרות ערה יצטרכו להשקיע בתקציבי הקידום שלהם כדי לא להיבלע בין האתרים המתחרים.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו