כל שירותי השיווק באינטרנט במקום אחד – בניה, עיצוב, פרסום, וקידום אתרים בגוגל המתבצע על ידי מיטב המומחים בתחום!


חבילות קידום אתרים

 


מעוניין להגדיל את כמות הכניסות לאתרך? מחפש להרחיב את מאגר הלקוחות של העסק? התאמנו בשבילך מבצע לזמן מוגבל על חבילות קידום בגוגל.
הצטרף אלינו וחשוף את העסק שלך בפני מאות לקוחות המחפשים את השירותים שלך מידי יום.



חבילה נרחבת
בתשלום של:
1800 ₪
קידום נרחב של מעל 30 מילות מפתח.
מומלץ לאתרי מכירות המפעילים חנות וירטואלית המכילה כמות מוצרים גדולה.
קידום נרחב של כל הביטויים הרלוונטיים.
ניתוח סקר שוק וייעוץ מקצועי.
אופטימיזציית תוכן נרחבת.
שיפור יחס המרות.
שימור תוצאות לתקופה של 5 חודשים.
דוחות חודשיים, מיקומים ותנועה.
מענה טלפוני אישי מול איש ה –SEO המטפל בקידום אתרכם.
חבילת Gold
בתשלום של:
1199 ₪
חבילת קידום של 15 מילות מפתח.
מומלץ לעסקים המעוניינים לייצר Traffic ממוקד לגידול בתנועה ובכמות המכירות.
קידום של עד 15 מילות מפתח.
ניתוח סקר שוק וייעוץ מקצועי.
אופטימיזציית תוכן לביטויים שבחרתם.
שיפור יחס המרות.
דוחות חודשיים לתיעוד התקמות הביטויים וגידול בתנועה.
מענה טלפוני אישי מול איש ה –SEO המטפל בקידום אתרכם.

החבילות אינן כרוחות בהתחייבות מצדך לתקופת הפעילות.
באפשרותך להפסיק את ההתקשרות בכל עת.

פרטים נוספים שכדאי לדעת

בניתם אתר? רוצים לשווק ולקדם אותו באינטרנט? מתלבטים בין הצעות המחיר שקיבלתם מספקיות SEO שונות? אם כן, לפני שאתם מקבלים החלטה, מומלץ תחילה שתקראו את הדברים הבאים:

כידוע, בארץ קיימות עשרות רבות של חברות SEO ואנשים פרטיים העוסקים בתחום. ומצד שני, אתם כבעלי אתר המחפשים שירותי SEO לרוב תרצו לקבל תשובות מפורטות על שתי שאלות עיקריות:

1. עלויות – נתון זה הנוגע לעלות החודשית שדרשה מכם החברה לקידום הביטויים שנבחרו משמש כפקטור מרכזי בקבלת החלטה להמשך ההתקשרות עם ספקית זו או אחרת.

2. לוח זמנים – אין בעל אתר שאינו מבקש לדעת כמה זמן ייקח עד להשגת תוצאות.

בדרך כלל ברגע שיצאתם מסופקים מהתשובות שנתנה לכם חברת ה SEO על שתי שאלות אלו הדרך לחתימת הסכם / חוזה הינה קצרה.

אבל רק עוד רגע לפני שאתם חותמים, האם ביקשתם לדעת אם קיימת התחייבות לתוצאות בחוזה? ההתחייבות החוזית לתוצאות משמשת כאחד המרכיבים החשובים ביותר הנוגעים לבחירת ספקית ה SEO איתה תחליטו לעבוד, הרי שאם לא קיימת התחייבות ולבסוף לא הושגו תוצאות אין זה משנה אם הצעת המחיר שקיבלתם הייתה לשביעות רצונכם.

מכוון שחברות רבות אינן מספקות התחייבות לתוצאות ועקב כך במקרים מסוימים נוצר שם רע לתחום ה SEO, מצאנו לנכון לידע אתכם דווקא בדף חבילות הקידום, כך שאם כבר פניתם לחברה אחת או יותר לקבלת הצעת מחיר ושכחתם לשאול לגבי ההתחייבות תוכלו כעת לסנן בקפידה, להשוות מחירים, לבדוק כדאיות ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לטובת העסק שלכם.

למידע על ההנחיות וההמלצות של גוגל בנושא SEO ובחירת ספקית. במידה ויש לכם שאלות הקשורות להנחיות אלו תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

כיצד מתומחרות החבילות?

העלויות בעת רכישת אחת מהחבילות שהוזכרו קודם לכן מתומחרות לפי כמות שעות העבודה הנדרשות לקידום כמות מילות המפתח שנבחרו. ככל שכמות המילים גדלה מבחינה כמותית כך גדל הצורך בהשקעת שעות עבודה נוספות עד להשגת היעדים (קידום הביטויים) שהוגדרו.

יחד עם זאת כל מקרה לגופו, ועל כל אתר אנו נדרשים לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) ברמות שונות, לנתח את היקף העבודה, לבדוק את כמות התחרות אל מול המתחרים שלכם ולשער את כמות שעות העבודה שידרשו עד לקידום הביטויים לדף 1 של גוגל.
בשל כך, התמחור שהוצג בחבילות הקידום עשוי להיות נמוך או מעט גבוה יותר מהעלויות שהוצגו והוא תלוי מאד במבנה הקוד הנוכחי של האתר שלכם וברמת קושי התחרות עבור מילות המפתח שברצונכם לקדם.

לכל שאלה, בירור או התייעצות אל תהססו ליצור עימנו קשר.
לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס מטה.

Sending

חקירת בגידהעמוד ראשון

ייעוץ ניהוליעמוד ראשון

ייעוץ ליזמים עמוד ראשון

מערכת UVעמוד ראשון

תחרויות אופנייםעמוד ראשון

תחליף לריטלין עמוד ראשון

מיקומי לקוחותינו